Mikor kapom meg a megrendelt terméke(ke)t?

A szállítási határidő 1-4 munkanap, előfordulhat azonban, hogy bizonyos időszakokban, pl. karácsonykor a rendelések teljesítési ideje megnövekszik. Ezekben időszakokban érdemes egy héttel hamarabb leadni a rendelést, így biztosan megérkezik a tervezett időpontig.

A fuvarozó cég a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról e-mailben értesít. A levélben feltüntetett linken tudod a kiszállítás időpontját módosítani, ha a megadott dátum nem megfelelő.

Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet a következő munkanapon dolgozzuk fel.

Mennyibe kerül a webáruházban megrendelt termék házhozszállítása?

A csomag szállítási díja függ a megrendelt termékek súlyától, viszont 19.990 Ft feletti megrendelésnél a szállítás ingyenes.

A házhoz szállítási díjakról itt tájékozódhatsz»

Hogyan tudok fizetni megrendeléskor?

PayPal online fizetéssel.

Utánvéttel, azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.

Az utánvét díjszabását itt találod»

Mit tegyek, ha problémám van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?

Ez esetben kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a kapcsolati űrlapunkon keresztül IDE KATTINTVA, vagy írd meg problémád e-mailben a babamamauzlet@gmail.com e-mail címre

Hová forduljak a hibás termékemmel?

Kizárólag a BabaMama Uzlet webáruházban vásárolt, vásárlási bizonylattal rendelkező, garanciális termékek javításával tudunk foglalkozni! A jótállásos termékek esetében érdemes közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnod, mert így rövidebb idő alatt juthatsz hozzá javított termékedhez.