Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén olvassa el a GY.I.K. menüpontot illetve keressen fel minket  a megadott elérhetőségeken!

I. Üzemeltetői adatok

Cégnév:  Pixel Creation Media Kft.

Székhely: 3232 Gyöngyös, Árnyas utca 7.

Kibocsátó cégbíróság: Egri Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzék szám: 10-09-030632

Adószám: 22644842-2-10

Bankszámlaszám: 12032006-01501325-00100004

Levélcím: 3232 Gyöngyös, Árnyas utca 7.

Tárhely szolgáltató: Digital Ocean

Tárhely szolgáltató székhelye: Floor 10, 101 Avenue of the Americas, New York, NY, 10013

E-mail: babamamauzlet@gmail.com

Szerződés nyelve: Magyar



II. Bevezető rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban mint „ÁSZF”) a Pixel Creation Media Kft. (székhelye: 3232 Gyöngyös, Árnyas utca 7., cégjegyzék szám: 10-09-030632; a továbbiakban mint „Eladó”) és a vevő (a továbbiakban mint „Vevő” illetve „Felhasználó”) jogainak és kötelezettségeinek szabályozását tartalmazza az Eladó által működtetett webáruházon – a www.babamamauzlet.hu  internetoldalon - keresztül értékesített termékek adásvételével kapcsolatban és elválaszthatatlan részét képezi az adásvételi szerződésnek, amely az interneten, az elektronikus áruházon keresztül a Vevő és az Eladó között jön létre (a továbbiakban mint „Adásvételi szerződés”).

III. Fogalmak

3.1 Vevő alatt azt a természetes vagy jogi személyt értjük, aki elektronikus úton árut rendel a Babamamauzlet.hu webáruházon keresztül.

3.2 Az elektronikus megrendelés alatt azt az elektronikus formában elküldött nyomtatványt értjük, amely információt tartalmaz a Vevőről, a Babamamauzlet.hu webáruház választékából megrendelt termék(ek) listájáról és ezen termék(ek) teljes vételáráról. Az elküldött megrendelés Adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlat. Az Adásvételi szerződés a Vevő és az Eladó között a megrendelésnek az Eladó által elküldött e-mailes visszaigazolásával jön létre. Az elektronikus megrendelés elküldésével a Vevő igazolja, hogy megismerte a jelen ÁSZF tartalmát. Az elektronikus megrendelés elküldésével a Vevő elfogadja az ÁSZF minden rendelkezését, annak a megrendelés elküldésének napján hatályos állapotában, valamint elfogadja a megrendelt árunak a Babamamauzlet.hu-n feltüntetett hatályos árát, mint vételárat.

3.3 Áru illetve termék alatt minden olyan termék értendő, amely a Babamamauzlet.hu oldalon kerül bemutatásra. A termékek részletes leírása a Babamamauzlet.hu-n megtalálható.

IV. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhozszállítással rendelhetők meg. 

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

∙  Baba-Mama termékek széles választéka.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t (27%), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A szállítás díja a rendelt termék(ek) súlyától függ. Amennyiben utánvéttel szeretné kiegyenlíteni a rendelés értékét, abban az esetben azért is külön díj kerül felszámításra a rendelési összeg mértékétől függően. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 

Az Eladó a lehető legpontosabban igyekszik tájékozatni a vásárlót a termékleírások, színek és árak tekintetében. Ennek ellenére előfordulhatnak eltérések a valóságtól részben a különböző felhasználói képernyőbeállításoknak, részben az esetleges elírásoknak köszönhetően. Eladó ezért a képernyőn látható színekért felelősséget nem vállal, illetve fenntartja a szöveghibák előzetes figyelmeztetés nélküli javításának jogát az árra vonatkozóan is. A weboldalon található vásárlási tanácsok és termékbemutató leírások sem egészségügyi termékek esetében, sem egyéb termékek esetén nem értelmezendő egészségügyi, orvosi tanácsnak. Természetesen, ha a vásárló valamilyen okból nem elégedett a Babamamauzlet.hu webáruházban megrendelt termékkel, akkor a csomag kézhezvétele után jogában áll elállni a szerződéstől a későbbiekben kifejtett módon.

V. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A megrendelés alkalmával a Vevő és az Eladó között szerződéses viszony jön létre, mely szerződés az Általános Szerződési Feltételeken alapszik. A webáruházban feltüntetett árak az áru megrendelésének időpontjában aktuális árak, forintban értendők és az áfát tartalmazzák.  Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. A vásárlás nincs minimum összeghatárhoz kötve.

5.1 A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 15 óráig történik. A megrendelés feldolgozására megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-4 munkanapon belül történik.

Az Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevőt tájékoztatni és a megrendelés részleges teljesítésére kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Amennyiben az Eladó nem tudja teljesíteni a megrendelést és a Vevő a termék vételárát előre megfizette, úgy az visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. 

Az Eladó törli a megrendelést amennyiben nem kap választ a vevőtől 10 munkanapon belül annak e-mailes megkeresésére a felmerülő és tisztázandó kérdés(ek) ügyében.

5.2 Rendelés menete

5.2.1 A megvásárolni kívánt terméke(ke)t helyezze a kosárba. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a kosár gombra kattintva tekintheti meg kiválasztott termékeinek listáját. Itt van módja változtatni a termék(ek) mennyiségén, illetve törölheti is a kívánt terméket kosarából. 

5.2.2 A rendelési folyamat elindításához kattintson a Kosár lapon található „Fizetés” gombra.

5.2.3 Személyes Adatok

5.2.3 a 

Amennyiben regisztráció nélkül kívánja leadni rendelését, úgy jelölje be a kívánt megszólítást (Úr/Hölgy)  adja meg családnevét, keresztnevét és e-mail címét. 

Lehetősége van ennél a menüpontnál felhasználói fiók létrehozására is webáruházunkban. Amennyiben élni kíván ezzel a lehetőséggel, adjon meg egy jelszót, mellyel a jövőben be szeretne lépni webáruházunkba és adja meg születési dátumát (opcionális). 

Lehetősége van feliratkozni hírlevelünkre a “Feliratkozás hírlevelünkre” jelölőnégyzet bejelölésével.

Felhasználói fiókjának létrehozásához jelölje be az “Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket” jelölőnégyzetet, majd kattintson a “Folytatás gombra”.

5.2.3 b 

Ha már regisztrált oldalunkra, a “Bejelentkezés” lapra kattintva léphet be webáruházunkba az e-mail címének és jelszavának megadása után.

5.2.4 Címek

5.2.4 a Szállítási cím

A következőkben adja meg szállítási címét a következő adatok kitöltésével: Családnév; Keresztnév; Cégnév (opcionális) - FIGYELEM! Az itt megadott cégnév csak a szállítási cím könnyebb beazonosítását segíti! Ha nem magánszemélyként - hanem jogi személyként - adja le megrendelését, válasszon eltérő számlázási adatokat az “Ez a cím szerepeljen számlázáshoz is” jelölőnégyzet kikapcsolásával; Adószám (opcionális, de amennyiben jogi személyként rendel és a számlázási cím megegyezik a szállítási címmel, úgy a megadása kötelező); Cím - út/utca/tér/köz és házszám; Címkiegészítés (opcionális) - pl. emelet , ajtó; Irányítószám; Város; Ország - csak Magyarország; Telefonszám (opcionális, azonban a csomag kézbesítésénél hasznos információ lehet a futár számára, hogy elérje önt a csomag átadása miatt). 

Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, úgy vegye ki a pipát az “Ez a cím szerepeljen számlázáshoz is” jelölőnégyzetből és adja meg a számlázási adatokat.

5.2.4 b Számlázási cím

A következőkben adja meg számlázási címét a következő adatok kitöltésével: Családnév, Keresztnév, Cégnév - a cégnév megadásával automatikusan a cégnév kerül a számlára a család és vezetéknév helyett, Adószám (opcionális, de amennyiben jogi személyként rendel, úgy a megadása kötelező), Cím - út/utca/tér/köz és házszám, Címkiegészítés (opcionális) - pl. emelet , ajtó, Irányítószám, Város, Ország - csak Magyarország, Telefonszám (opcionális). 

5.2.5 Szállítási mód

A BabaMama Üzlet kizárólag házhoz szállítással továbbítja termékeit a vevőnek.

A szállítás további részleteiről a Szállítási és fizetési információkban olvashat. 

5.2.6 Fizetés

A fizetés oldalon válassza ki a kívánt fizetési módot:

Előre utalás

Paypal fizetés

Online bankkártyás fizetés

Utánvét

Miután kiválasztotta a fizetési módot, a megrendelés véglegesítése előtt el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és az Elállási jogot a jelölőnégyzet kipipálásával. Amennyiben a vevő nem fogadja ezt el, úgy megrendelését nem tudja véglegesíteni és elküldeni részünkre.

Ezt követően a rendelés összegzésénél láthatja a megadott számlázási és szállítási címeket, a kiválasztott szállítási módot és rendelési tételeket. Kérjük ezeket figyelmesen ellenőrizze és ha hibát talál, úgy a javítandó résznél lévő ceruzás szerkesztés ikonra kattintva végezze el a javítást.

Amennyiben további termékeket szeretne megrendelni, úgy a fenti menüsorban lévő termékkategóriákból választva megszakíthatja a rendelési folyamatot és további termékeket helyezhet a kosárba. A kosárra való kattintás után a “Fizetés” gombra kattintva a rendelési folyamat onnan folytatódik ahonnan megszakította, immáron frissített rendelési tétel listával. 

A megrendelés véglegesítéséhez kattintson a “Megrendelés Fizetési Kötelezettséggel” gombra, amellyel a rendszer elküldi számunkra megrendelését. A megrendelés sikerességéről rendszerünk informálja a következő oldalbetöltésnél, illetve e-mailt küld a megadott e-mail címre. Amennyiben nem találja levelünket e-mail fiókjában, úgy ellenőrizze a “promóciók” illetve a “spam” mappát. Ha ezekben a mappákban sem találja a rendelés visszaigazolását 6 órán belül, feltételezhetően rosszul adta meg e-mail címét. Ebben az esetben lépjen velünk kapcsolatba.

Előfordulhat, hogy visszaigazoló e-mailünk postafiókja telítettsége miatt nem kézbesül. Ebben az esetben szabadítson fel helyet az újonnan érkező levelek számára.

Amennyiben a Vevő hibásan adta le megrendelését, úgy mielőbb jeleznie kell ügyfélszolgálatunknak a babamamauzlet@gmail.com e-mail címen. Ha a Vevő nem jelzi a hibát, az esetben a hibásan leadott rendelésért és adatokért minden felelősség a Vevőt terheli.

5.3 Online kuponok és kedvezmények

Az Eladó bizonyos időszakokban online kedvezményeket (Továbbiakban: kupon(ok)) biztosít a Vevők számára kuponkód(ok) formájában. Ezekről a kuponokról a Vevő hírlevélből, közösségi média oldalakról, illetve a www.babamamauzlet.hu webáruházban böngészve értesülhet. 

  • - Amennyiben a Vevő rendelkezik kuponnal, azt a www.babamamauzlet.hu kosár részénél a “Rendelkezel kuponkóddal?” szövegre kattintva tudja beírni és a “Hozzáad” gombra kattintva tudja érvényesíteni a vásárlás során.
  • - Egy vásárláshoz kizárólag egy kupon érvényesíthető, mes kedvezményekkel nem vonható össze.
  • - Bizonyos kuponok érvényesítése meghatározott összeghatárhoz van kötve, melyet a vásárláskor el kell érnie a kosárértéknek, hogy a kupon általi kedvezmény érvényesíthető legyen.
  • - Az online kupon nem váltható át pénzre, nem adható vissza belőle pénz, vagyis, ha a vásárlás értéke nem éri el a kupon mértékét, akkor az egész kupon elhasználtnak tekintendő. 
  • - A kuponok érvényessége időszakhoz kötött, egy kupont a meghirdetett időszakban többször, több vásárlás során is fel lehet használni a kuponon meghatározott feltételek (pl. kizárólag adott termékkörön belül érvényes) szerint.
  • - A lejárt kupon nem használható fel.
  • - A kupon nem ruházható át 3. személy részére.
  • - Az online kupon többszörözése, utánképzése, másolása, hamisítása tilos!
  • - Az Eladó kizárja a felelősségét a kupon elfogadására, a kuponnal igénybe vehető szolgáltatásra, termékre, valamint a kupon jogosulatlan felhasználására vonatkozóan.
  • - Az Eladó fenntartja a jogot a kupon felhasználási feltételeinek módosításának lehetőségére a www.babamamauzlet.hu webáruházban.

VI. A megrendelt termék és házhoz szállítás díjának fizetési módja

Előre utalás esetén a visszaigazoló e-mail -ben szereplő végösszeget az Eladó számlájára kell utalnia a Vevőnek a rendelés leadásától számított 5 naptári napon belül a Raiffeisen Banknál vezetett 12032006-01501325-00100004 -es bankszámla számra. A közlemény rovatba a Vevőnek minden esetben fel kell  tüntetnie rendelési számát! Amennyiben a Vevő utaláskor nem adja meg rendelési számát, úgy az Eladó a rendelését nem tudja beazonosítani, így a csomag összeállítását és elküldését sem tudja elvégezni!

Ha az utalás ezen időszakon belül nem történik meg, az Eladó megpróbál kapcsolatba lépni a Vevővel, hogy egyeztessenek a vásárlás szándékáról. Ha a Vevő nem utalja át a vásárlás ellenértékét az egyeztetés után sem, úgy az Eladó az egyeztetéstől számított 2 munkanap után törli a megrendelést.

Paypallal történő fizetésnél a Vevőnek rendelkeznie kell paypal fiókkal. A megrendelésnél a Vevőnek be kell lépnie paypal fiókjába, majd jóvá kell hagynia a paypal modul által kezelt megrendelést melyet elindított a babamamauzlet.hu webáruházból. A fizetés sikerességéről a rendszer visszajelzést ad a Vevőnek.

Az utánvétes fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló e-mailben található számla alapján minden költséget tartalmaz.

A kinyomtatott számlát a csomag(ok közül az egyik) tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. 

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

VII. Házhoz szállítás, információk

A webáruház megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. kézbesíti házhoz szállítással. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. 

Az át nem vett csomagok szállítási költségét a vevőre terheljük!

7.1 Házhoz szállítás díjszabása

7.1 a Magyar Posta – Címre történő kézbesítés:

0-1Kg

990 Ft

1-2Kg

1 270 Ft

2-3Kg

1 590 Ft

3-4Kg

1 650 Ft

4-5Kg

1 720 Ft

5-10Kg

1 820 Ft

10-15Kg

2 110 Ft

15-20Kg

2 190 Ft

20-25Kg

2 630 Ft

25-30Kg

3 060 Ft

30-35Kg

4 830 Ft

35-40Kg

5 160 Ft

7.1 b Utánvét díja:      

Árufizetés(5-20.000Ft)

300 Ft

Árufizetés(20.005-50.000Ft)

400 Ft

Árufizetés(50.005-100.000Ft)

600 Ft

Árufizetés(100.005-200.000Ft)

900 Ft

Árufizetés(200.005-500.000Ft)

1 400 Ft

Árufizetés(500.005-1.000.000Ft)

2 300 Ft

Árufizetés(1.000.005-2.000.000Ft)

4 700 Ft

A részletes Szállítási és fizetési feltételeket itt olvashatja»

           

7.2 Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

VIII. A szerződéstől való elállás joga

Ha a vásárló valamilyen okból nem elégedett a Babamamauzlet.hu webáruházban vásárolt termékekkel, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.§ szerint a termék átvételének napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállási jogról szóló részletes tájékoztatót és az elállási jog gyakorlására szolgáló nyilatkozat mintát itt találja.

 A szerződéstől való elállás esetén Vevő köteles az érintett terméket tizennégy napon belül visszajuttatni az Eladónak, mégpedig teljes egészében, eredeti állapotban, minden dokumentummal ill. dokumentációval amely a Vevőnek átadásra került. A terméket az eredeti állapotban, címkékkel, károsodás és használatra utaló jelek nélkül kell visszajuttatni. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenését felel.

A Vevő felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. Elállási jog gyakorlása esetén – tehát ha nem a termék hibájából eredő igényt érvényesítenek – egy olyan esetben, ha például a babakocsit már az utcán is használatba vették, akkor nem áll módunkban a teljes vételárat visszafizetni. Ilyen esetekben csak az értékcsökkenés levonása után fennmaradó összeget tudjuk visszafizetni.  Az elállási jog nem gyakorolható:

a) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

b) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

c) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével. 

 

Szerződéstől való elállás esetén az Eladó köteles legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszautalni a kifizetett összeget a Vevőnek.

Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vevőt terhelik. Ha ezen ÁSZF máshogy nem rendelkezik, a vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli.

IX. Jótállás, szavatosság, szerviz

A weben vásárolt termékek esetén a szavatossági igényt a babamamauzlet@gmail.com e-mail címre jelezheti. A szavatossági igény érvényesítésének feltétele, hogy Ön igazolja, hogy a terméket a Pixel Creation Media Kft-től vásárolta. Kérdés esetén forduljon a ügyfélszolgálatunkhoz. Ha a jótállási jegyen található szakszerviz-információ, kérjük, az ott szereplő telefonszámot hívja!

9.1 Kellékszavatosság

Ön a Pixel Creation Media Kft hibás teljesítése esetén a Pixel Creation Media Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A kellékszavatosság nem vonatkozik olyan hibákra, hiányosságokra, és a termék károsodására, amelyek a termék elhasználódásából fakadnak, vagy a termék Vevő általi helytelen használatából vagy helytelen kezeléséből fakadnak.

Kellékszavatossági igénye alapján Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Pixel Creation Media Kft-től vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9.2 Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint – az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

9.3 Jótállás

Az ÁSZF elfogadásával a fogyasztó hozzájárul ahhoz, hogy regisztrációkor, vagy a megrendelésekor megadott kapcsolati elérhetőségek bármelyikén a Pixel Creation Media Kft. jótállással kapcsolatos ügyekben felkeresse.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletben felsorolt termékek vonatkozásában, hibás teljesítés esetén a Pixel Creation Media Kft jótállásra köteles.

9.3.1 Tájékoztató a jótállási igény érvényesítéséről

A jótállási kötelezettség a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a korm.rendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkeknek minden olyan hibájára kiterjed, amelynek oka nem a vásárlás (a terméknek a vásárló részére történő átadás) után következik be. A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti - részletezve a 4-es pontban.Ajótállásiigény a jótállási jegy bemutatása alapjánérvényesíthető a terméknek a fogyasztó részére történt átadástól, vagy - amennyiben az üzembehelyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi – az üzembehelyezéstől számított 1 éven belül, ha a termék eladási ára 10000 Ft-ot eléri, de a 100000 Ft-ot nem haladja meg; 2 éven belül, ha a termék eladási ára a 100000Ft-otmeghaladja, de a 250000Ft-otnemhaladjameg; és 3 évenbelül, ha az eladási ár 250000 Ft-ot meghaladja.De ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor az átadás napja lesz a jótállás kezdő időpontja. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot az általános forgalmi adóról szóló törvény alapjánkibocsátott számlát

vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok érvényesíthetőek. Aj ótállásból eredő jogok érvényesíthetőségének nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. A jótállási javítássorán a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni (a jótállási idő a javítás időtartamával meghosszabbodik). A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre) újból kezdődik.

9.3.2 Nem vonatkozik a jótállás az alábbi esetekre:

- ha a hiba oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel,

- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza),

- ha a hiba káresemény következménye (elemi kár, természeti csapás, rongálás),

- ha a terméken a vevő (vagy idegen) átalakítást (szakszerűtlen javítást) végzett

- ha a károsodás nem rendeltetésszerű használat következménye (a használati-kezelési utasításban előírtaktól eltérő szakszerűtlen összeszerelés, helytelen használat, helytelen tárolás, szakszerűtlen tisztítás stb.),

- ha a károsodás a használat vagy túlhasználat során bekövetkezett természetes kopás,

- a jótállási jegyen feltüntetett olyan hibákra, amelyet a vásárló már a vásárláskor ismert, és amelyekre a vásárló árengedményt kapott

- ha a termék vásárlója nem természetes személy, nem illeti meg a jótállási jog

9.3.3 A vásárló jótállásra vonatkozó jogai és kötelezettségei:

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a jótállási időn belül a fogyasztó - a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított három (3) munkanapon belül érvényesítheti csereigényét, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. - a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított három (3) munkanapon túl elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A 15 napos határidő leteltekor a vásárlót tájékoztatni kell, a javítás várható idejéről. Ha a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során megállapítást nyer, hogy az nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve ha erre nincsen lehetőség, a bizonylatszerinti vételárát visszatéríteni. Ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja (a vállalkozás költségére), vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Ha a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően még a jótállási idő alatt ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha nem igényli a vételár arányos leszállítását, és nem kívánja azt a vállalkozás költségére kijavítani vagy kijavíttatni, a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve ha erre nincsen lehetőség, a bizonylat szerinti vételárát visszatéríteni. Ha a kijavításra az igény közlésétől számított 30. napig nem kerül sor - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve, ha erre nincsen lehetőség, a bizonylat szerinti vételárát visszatéríteni. A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a fogyasztó a vállalkozásnak megfizetni kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az elés visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

9.3.4 A jótállási igény bejelentése:

Ajogosult, a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül, köteles kifogását a vállalkozással közölni. A jótállási igény bejelentése a vásárlás helyén, a vállalkozás székhelyén és bármely telephelyén, illetve a jótállási jegyen feltüntetettszervizben/javítószolgálatnál történhet. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közöltfogyasztói kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. Amennyiben a közléssel indokolatlanul késlekedik, az ebből eredő károk megtérítésére kötelezhető. Avállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.

9.3.5 A szavatosságra, jótállásra vonatkozó hatályosjogszabályok:

151/2003 (IX.22) Korm.rendelet, 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet, 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, 2013.V. tv. (új Ptk.), 1997. CLV. tv. (Fogyasztóvédelmi tv.), 2012. LV. tv. (Fgytv. módosítása)

9.3.6 Fogyasztói jogvita esetén (ha a fogyasztó nem ért egyet a vállalkozás által a minőségi kifogására adott válasszal/döntéssel) a fogyasztó panaszt tehet a vállalkozásnál és a lakóhelye szerinti megyeszékhelyen a megyei (illetve fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását (www.bekeltetes.hu) is kezdeményezheti. Illetve, panaszával fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz (lakóhelye szerinti megyeszékhely kormányhivatalához; www.kormanyhivatal.hu).

9.3.7 A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési –jogainak érvényesítését. A vásárolt termékre a jótállási idő eltelte után szavatossági kötelezettség a vételtől számított 2 évig áll fent

X. Személyi-, és adatvédelem

Az Eladó a Vevő által önkéntesen megadott személyes  adatokat a Vevő és az Eladó közt kötött Adásvételi szerződés teljesítésével kapcsolatban, mégpedig főként azok felhasználására az elektronikus megrendelés feldolgozásának, az áru kézbesítésének, a fizetés realizációjának és elszámolásának, esetleges reklamációk rendezésének, és marketingtevékenység céljából használja fel. Részletes adatvédelmi tájékoztatónkat itt találja: https://babamamauzlet.hu/content/7-adatkezelesi-es-adatvedelmi-nyilatkozat . A vevő felelős az általa szolgáltatott személyes adatok helyességéért és igazságáéért.

Az Eladó kötelezi magát, hogy a Vevő erre irányuló kérése alapján a személyes adatait törli az adatbázisából.

Kiskorú felhasználók - Kérjük kiskorú látogatóinkat, hogy a weboldalt csak szülői felügyelet mellett használják! Bár a webáruház játékokat is forgalmaz, nem célja közvetlenül kiskorúak felé értékesíteni, sem kiskorúaktól információt gyűjteni.



XI. Záró rendelkezések

Ezen ÁSZF rendelkezései 2020. október 29 - től érvényesek. A szerződéskötés csak magyar nyelven lehetséges. A megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a szolgálató a szerződéseket nem iktatja. Az Eladó az ÁSZF változásának jogát fenntartja. A módosításokat a weboldalon közzéteszi. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó.